W ramach współpracy franczyzowej prowadzone jest w tej chwili kilkanaście butików na terenie całej Polski.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na:
- wsparcie marketingowe (promowanie salonu w prasie i Internecie, uczestnictwo w akcjach promocyjnych, materiały POS, pomoc w doborze lokalnych form reklamy)
- doradztwo w zakresie prowadzenia salonów (dobór kolekcji, szkolenia produktowe i sprzedażowe)
- szeroką ofertę produktów marek Bialcon i Rabarbar, a także uzupełniającą ofertę marek partnerskich
- pomoc w wykonaniu aranżacji sklepu, negocjacji warunków najmu, analizie potencjału sprzedażowego lokalizacji oraz rentowności przedsięwzięcia
Wytyczne dla salonów franczyzowych:
- lokalizacje sklepów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców
- metraż 70-150 m2
- odpowiednia lokalizacja na terenie miasta ze względów wizerunku marki oraz potencjału osób odwiedzających
- kapitał początkowy 50- 100 tys. zł (inwestycja obejmuje meble i wyposażenie, profesjonalne oświetlenie, kaucję na towar)
Osoby zainteresowany modelem franczyzowym, chcące uzyskać więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu:
Mateusz Strzelczyk tel. 601-833-073,