Franczyza

W ramach współpracy franczyzowej prowadzone jest w tej chwili kilkanaście butików na terenie całej Polski.


Franczyzobiorcy mogą liczyć na:

  • wsparcie marketingowe (promowanie salonu w prasie i Internecie, uczestnictwo w akcjach promocyjnych, materiały POS, pomoc w doborze lokalnych form reklamy)
  • doradztwo w zakresie prowadzenia salonów (dobór kolekcji, szkolenia produktowe i sprzedażowe)
  • szeroką ofertę produktów marek Bialcon i Rabarbar, a także uzupełniającą ofertę marek partnerskich
  • pomoc w wykonaniu aranżacji sklepu, negocjacji warunków najmu, analizie potencjału sprzedażowego lokalizacji oraz rentowności przedsięwzięcia


Wytyczne dla salonów franczyzowych:

  • lokalizacje sklepów w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców
  • metraż 70-150 m2
  • odpowiednia lokalizacja na terenie miasta ze względów wizerunku marki oraz potencjału osób odwiedzających
  • kapitał początkowy 50- 100 tys. zł (inwestycja obejmuje meble i wyposażenie, profesjonalne oświetlenie, kaucję na towar)

Osoby zainteresowany modelem franczyzowym, chcące uzyskać więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu: Mateusz Strzelczyk tel. 601-833-073,
Adres mailowy: ms@bialcon.pl