Franczyza


W ramach współpracy franczyzowej prowadzone jest w tej chwili kilkanaście butików na terenie całej Polski.


Franczyzobiorcy mogą liczyć na:
• wsparcie marketingowe (promowanie salonu w prasie i Internecie, uczestnictwo w akcjach promocyjnych, materiały POS, pomoc w doborze lokalnych form reklamy)
• doradztwo w zakresie prowadzenia salonów (dobór kolekcji, szkolenia produktowe i sprzedażowe)
• szeroką ofertę produktów marek Bialcon i Rabarbar, a także uzupełniającą ofertę marek partnerskich
• pomoc w wykonaniu aranżacji sklepu, negocjacji warunków najmu, analizie potencjału sprzedażowego lokalizacji oraz rentowności przedsięwzięcia


Wytyczne dla salonów franczyzowych:
• lokalizacje sklepów w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców
• metraż 70-150 m2
• odpowiednia lokalizacja na terenie miasta ze względów wizerunku marki oraz potencjału osób odwiedzających
• kapitał początkowy 50- 100 tys. zł (inwestycja obejmuje meble i wyposażenie, profesjonalne oświetlenie, kaucję na towar)


Osoby zainteresowany modelem franczyzowym, chcące uzyskać więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu: Mateusz Strzelczyk ms@bialcon.pl, tel. 601-833-073

© Bialcon. All Rights Reservede-commerce platform by: