Zwroty i reklamacje

ZWROTY


1. Przygotuj paczkę do wysyłki

Wypełnij formularz zwrotu, który otrzymałaś wraz z przesyłką. Druk formularza odstąpienia od umowy możesz też pobrać tutaj Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej. Na zwrot artykułów zakupionych w sklepie online masz 30 dni.

2. Zapakuj zwracany towar

Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony.

3. Wyślij paczkę

Paczkę wyślij na adres: Bialcon S.A. ul. Celników Polskich 14, 21-500 Biała Podlaska. Możesz nadać paczkę za pośrednictwem Wygodne Zwroty:

4. Oczekuj na zwrot należności

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za zwracane artykuły. Należność zostanie zwrócona na ten sam numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem należy podać numer konta, na które mamy dokonać zwrotu płatności.

REKLAMACJE


1. Wypełnij formularz reklamacyjny, podając powód reklamacji.

Druk formularza możesz pobrać tutaj


2. Zapakuj reklamowany towar

Towary sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją producenta.


3. Wyślij przesyłkę

Paczkę wyślij na adres:Bialcon S.A. ul. Celników Polskich 14, 21-500 Biała Podlaska.


4. Oczekuj na wiadomość

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji.
NEWSLETTER

Bądź na bieżąco z nowościami i promocjami!

Wprowadzając i zatwierdzając swoje dane wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera na zasadach określonych w Regulaminie.

© Bialcon 2024. All Right Reserved.
e-commerce platform by

Dostarczamy
GLS
InPost
Kupuj bezpiecznie
Przelewy24
PayPo
Blik