FAQ

Jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest i jak działa BIALCON, koniecznie zapoznaj się z opisem naszej platformy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania:

1. ZAMÓWIENIE PRODUKTU

  • Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
  • Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku “DODAJ DO KOSZYKA”.

  • Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
  • Chcąc wybrać odpowiedni rozmiar produktu, którym jesteś zainteresowany wystarczy kliknąć zakładkę “Tabela rozmiarów” umieszczoną na karcie produktu i przy wyborze rozmiaru kierować się zamieszczoną tam instrukcją. W instrukcji tej znajdziesz krok po kroku jak zmierzyć poszczególne części ciała. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym konsultantem, który pomoże Ci dobrać odpowiedni rozmiar.

    2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  • Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
  • Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.

  • Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
  • Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e–mail, podany podczas składania zamówienia.

  • Jak złożyć zamówienie w sklepie?
  • Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia, klikając przycisk “Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia, kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś, zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie będzie zarejestrowane, a Ty zostaniesz:

    a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem tradycyjnym; wpłaty należy dokonać na numer konta

    MBank 91 1140 1094 0000 4174 3500 1010

    b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (Przelewy24); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e–mailu, potwierdzającym,

    c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia, jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?
  • Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Ze względu na natychmiastową realizację zamówień, modyfikacja złożonego zamówienia często nie jest możliwa. Jednakże Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży na zasadach określonych w zakładce zwroty i reklamacje. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

  • W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?
  • Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Złóż zamówienie”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

  • Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?
  • Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.

    3. DOSTAWA

  • Jakie są koszty i czas dostawy?
  • Koszty i czas dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy oraz formy płatności. Zamówienia z formą płatności: karta kredytowa, płatność online i płatność za pobraniem przekazywane są do realizacji natychmiast po złożeniu zamówienia. Zamówienia z formą płatności przelew tradycyjny, przekazywane są do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

    Koszty dostawy:

    – kurier GLS: 12,00 PLN,

    – kurier GLS pobranie: 20,00 PLN,

    – paczkomaty InPost 24/7: 12,00 PLN,

    – kurier Inpost: 12,00 PLN,

    – kurier Inpost pobranie: 20,00 PLN.

    Czas dostawy to 1–2 dni robocze od momentu nadania przesyłki.

  • Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
  • Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy, w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

  • Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
  • W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej GLS lub Inpost, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy, który wybrałeś, informacje znajdziesz wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e–mail na stronie GLS/Inpost. Możesz sprawdzać o każdej porze, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Czy mogę odebrać zamówienie w stacjonarnym salonie BIALCON?
  • W tym momencie nie ma takiej możliwości. Zapisz się do naszego Newslettera, a poinformujemy Cię, gdy taka forma dostawy będzie możliwa.

  • Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?
  • Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta – wyjaśnimy sytuację.

  • Co mam zrobić, jeśli zamówienie ma "status wysłane", a od dłuższego czasu nie dostarczono mi przesyłki?
  • Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.

  • Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
  • Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz druk zwrotu towaru.

    4. Formy płatności

  • Dostępne rodzaje płatności to:
  • -PŁATNOŚĆ ONLINE (Przelewy24, PayPo, Blik) - płatności wykonywane za pośrednictwem systemu płatności internetowych Przelewy24. Dzięki szybkim płatnościom zyskujesz komfort, że płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób. Dzięki temu, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności zawsze dotrą do odbiorcy. Wybierając płatność online możesz również skorzystać z płatności odroczonej PayPo oraz przelewu Blik.;

    -PŁATNOŚĆ PRZELEWEM TRADYCYJNYM - tradycyjny rodzaj płatności umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia!;

    -PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ - transakcje dokonywane za pośrednictwem Przelewy24 obsługują następujące rodzaje kart: Visa, MasterCard/EuroCard, Diners Club, PolCard, PBK oraz JCB. Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie wybrania metody płatności kartą i zatwierdzenia jej. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty kredytowej. Dane Twojej karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki tak wysokiemu standardowi bezpieczeństwa oraz systemom płatności Przelewy24, zakupy w sklepie internetowym bialcon.pl za pomocą karty kredytowej, są zawsze bezpieczne. ;

    -PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE - jeżeli wolisz zapłacić gotówką, zawsze możesz zamówić paczkę i opłacić ją u kuriera.

    5. Zwroty i reklamacje

  • Czy produkty BIALCON są objęte gwarancją, jeśli tak, to ile ona trwa?
  • Tak, wszystkie produkty marki BIALCON objęte są dwuletnią gwarancją.

  • Czy w bialcon.pl mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
  • Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Bialcon S.A. ul. Celników Polskich 14, 21–500 Biała Podlaska lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy za pośrednictwem BOK. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

  • Z jakimi kosztami wiąże się zwrot towaru?
  • Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Zwracamy koszt całej zapłaconej przez Ciebie kwoty (ceny towaru oraz kosztu wysyłki w przypadku gdy zwracane jest całe zamówienie ) Szczegóły dostępne w regulaminie.

  • Jak mogę złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar posiada wady?
  • Wystarczy, że odeślesz do nas reklamowany asortyment z krótkim opisem wady i swoimi danymi kontaktowymi. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
  • Taką sytuację należy niezwłocznie zgłosić, dzwoniąc pod numer naszej infolinii. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy. W takiej sytuacji koszt dostawy poniesie sklep.

  • Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?
  • Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu sklep ma 14 dni roboczych.

  • W jaki sposób mogę sprawdzić status zwrotu lub reklamacji?
  • Bieżących informacji dotyczących reklamacji, udzieli konsultant pod numerem naszej infolinii. Należność za zwrot zostanie zwrócona w przeciągu 14 dni na wskazany numer konta w przypadku płatności za pobraniem i przelewem tradycyjnym. W przypadku płatności online należność zwrócimy na numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność.

    6. Moje konto

  • Co mam zrobić, jeśli mam już konto w bialcon.pl, ale nie mogę się zalogować?
  • Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e–mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij w link “Nie pamiętasz hasła?” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e–mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto – prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.

  • Czy może się zdarzyć, że moje konto użytkownika zostanie zablokowane?
  • Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację.

  • Czy moje dane, które podaje w trakcie składania zamówienia są bezpieczne?
  • Tak, Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi zabezpieczenie wysokiej klasy. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta, a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.

    7. Kontakt z obsługą klienta

  • W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
  • Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii (83) 411-54-11. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep-online@bialcon.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

  • W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi?
  • Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 pod numerem infolinii (83)411–54–11 lub adresem e–mail: sklep–online@bialcon.pl

    © Bialcon. All Rights Reservede-commerce platform by: