Jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest i jak działa BIALCON, koniecznie zapoznaj się z opisem naszej platformy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania:
1. ZAMÓWIENIE PRODUKTU
- Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
- Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA”.
- Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
- Chcąc wybrać odpowiedni rozmiar produktu, którym jesteś zainteresowany wystarczy kliknąć zakładkę “Tabela rozmiarów” umieszczoną na karcie produktu i przy wyborze rozmiaru kierować się zamieszczoną tam instrukcją. W instrukcji tej znajdziesz krok po kroku jak zmierzyć poszczególne części ciała. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym konsultantem, który pomoże Ci dobrać odpowiedni rozmiar.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
- Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
- Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
- Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.
- Jak złożyć zamówienie w sklepie?
- Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia, klikając przycisk “Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia, kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś, zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie będzie zarejestrowane, a Ty zostaniesz:
- poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem tradycyjnym; wpłaty należy dokonać na numer konta MBank 91 1140 1094 0000 4174 3500 1010
- przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (Przelewy24); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu, potwierdzającym,
- poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia, jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
- Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?
- Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Ze względu na natychmiastową realizację zamówień, modyfikacja złożonego zamówienia często nie jest możliwa. Jednakże Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży na zasadach określonych w zakładce zwroty i reklamacje. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.
- W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?
- Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Złóż zamówienie”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.
- Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?
- Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.
3. DOSTAWA
- Jakie są koszty i czas dostawy?
- Koszty i czas dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy oraz formy płatności. Zamówienia z formą płatności: karta kredytowa, płatność online i płatność za pobraniem przekazywane są do realizacji natychmiast po złożeniu zamówienia. Zamówienia z formą płatności przelew tradycyjny, przekazywane są do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Koszty dostawy:
- kurier GLS: 11,00 PLN,
- punkty odbioru GLS: 11,00 PLN,
- kurier GLS pobranie: 20,00 PLN,
- paczkomaty InPost 24/7: 13,00 PLN,
- kurier Inpost: 14,00 PLN,
- kurier Inpost pobranie: 20,00 PLN.
- Czas dostawy to 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki.
- Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
- Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy, w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
- Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
- W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej GLS lub Inpost, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy, który wybrałeś, informacje znajdziesz wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie GLS/Inpost. Możesz sprawdzać o każdej porze, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
- Czy mogę odebrać zamówienie w stacjonarnym salonie BIALCON?
- W tym momencie nie ma takiej możliwości. Zapisz się do naszego Newslettera, a poinformujemy Cię, gdy taka forma dostawy będzie możliwa.
- Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?
- Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.
- Co mam zrobić, jeśli zamówienie ma "status wysłane", a od dłuższego czasu nie dostarczono mi przesyłki?
- Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.
- Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
- Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz druk zwrotu towaru.
4. Formy płatności
- Dostępne rodzaje płatności to:
-
- PŁATNOŚĆ ONLINE (Przelewy24, PayPo, Blik) - płatności wykonywane za pośrednictwem systemu płatności internetowych Przelewy24. Dzięki szybkim płatnościom zyskujesz komfort, że płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób. Dzięki temu, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności zawsze dotrą do odbiorcy. Wybierając płatność online możesz również skorzystać z płatności odroczonej PayPo oraz przelewu Blik
- PŁATNOŚĆ PRZELEWEM TRADYCYJNYM - tradycyjny rodzaj płatności umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia!
- PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ - transakcje dokonywane za pośrednictwem Przelewy24 obsługują następujące rodzaje kart: Visa, MasterCard/EuroCard, Diners Club, PolCard, PBK oraz JCB. Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie wybrania metody płatności kartą i zatwierdzenia jej. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty kredytowej. Dane Twojej karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki tak wysokiemu standardowi bezpieczeństwa oraz systemom płatności Przelewy24, zakupy w sklepie internetowym bialcon.pl za pomocą karty kredytowej, są zawsze bezpieczne
- PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE - jeżeli wolisz zapłacić gotówką, zawsze możesz zamówić paczkę i opłacić ją u kuriera.
5. Zwroty i reklamacje
- Czy produkty BIALCON są objęte gwarancją, jeśli tak, to ile ona trwa?
- Tak, wszystkie produkty marki BIALCON objęte są dwuletnią gwarancją.
- Czy w bialcon.pl mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
- Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Bialcon S.A. ul. Celników Polskich 14, 21-500 Biała Podlaska lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy za pośrednictwem BOK. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.
- Z jakimi kosztami wiąże się zwrot towaru?
- Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Zwracamy koszt całej zapłaconej przez Ciebie kwoty (ceny towaru oraz kosztu wysyłki w przypadku gdy zwracane jest całe zamówienie ) Szczegóły dostępne w regulaminie.
- Jak mogę złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar posiada wady?
- Wystarczy, że odeślesz do nas reklamowany asortyment z krótkim opisem wady i swoimi danymi kontaktowymi. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
- Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
- Taką sytuację należy niezwłocznie zgłosić, dzwoniąc pod numer naszej infolinii. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy. W takiej sytuacji koszt dostawy poniesie sklep.
- Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?
- Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu sklep ma 14 dni kalendarzowych.
- W jaki sposób mogę sprawdzić status zwrotu lub reklamacji?
- Bieżących informacji dotyczących reklamacji, udzieli konsultant pod numerem naszej infolinii. Należność za zwrot zostanie zwrócona w przeciągu 14 dni na wskazany numer konta w przypadku płatności za pobraniem i przelewem tradycyjnym. W przypadku płatności online należność zwrócimy na numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność.
6. Moje konto
- Co mam zrobić, jeśli mam już konto w bialcon.pl, ale nie mogę się zalogować?
- Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij w link “Nie pamiętasz hasła?” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.
- Czy może się zdarzyć, że moje konto użytkownika zostanie zablokowane?
- Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację.
- Czy moje dane, które podaje w trakcie składania zamówienia są bezpieczne?
- Tak, Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi zabezpieczenie wysokiej klasy. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta, a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.
7. Kontakt z obsługą klienta
- W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
- Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii (83) 411-54-11. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep-online@bialcon.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.
- W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi?
- Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 pod numerem infolinii (83)411-54-11 lub adresem e-mail: sklep-online@bialcon.pl