Zwroty i reklamacje

ZWROTY


1. Przygotuj paczkę do wysyłki

Wypełnij formularz zwrotu, który otrzymałaś wraz z przesyłką. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.
Na zwrot artykułów zakupionych w sklepie online masz 30 dni.

2. Zapakuj zwracany towar

Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony.

3. Wyślij paczkę

Paczkę wyślij na adres: Bialcon S.A. ul. Celników Polskich 14, 21-500 Biała Podlaska.

Możesz nadać paczkę za pośrednictwem Wygodne Zwroty:

4. Oczekuj na zwrot należności

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za zwracane artykuły.
Należność zostanie zwrócona na ten sam numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie.
W przypadku płatności za pobraniem należy podać numer konta, na które mamy dokonać zwrotu płatności.


REKLAMACJE


1. Wypełnij formularz reklamacyjny, podając powód reklamacji


2. Zapakuj reklamowany towar

Towary sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją producenta.


3. Wyślij przesyłkę

Paczkę wyślij na adres:Bialcon S.A. ul. Celników Polskich 14, 21-500 Biała Podlaska.


4. Oczekuj na wiadomość

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji.