FAQ

Jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest i jak działa BIALCON, koniecznie zapoznaj się z opisem naszej platformy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania:

  1. 1. ZAMÓWIENIE PRODUKTU

    Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
    Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku “DODAJ DO KOSZYKA”.
    Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
    Chcąc wybrać odpowiedni rozmiar produktu, którym jesteś zainteresowany wystarczy kliknąć zakładkę “Tabela rozmiarów” umieszczoną na karcie produktu i przy wyborze rozmiaru kierować się zamieszczoną tam instrukcją. W instrukcji tej znajdziesz krok po kroku jak zmierzyć poszczególne części ciała. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym konsultantem, który pomoże Ci dobrać odpowiedni rozmiar.
  2. 2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

    Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
    Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
    Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
    Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.
    Jak złożyć zamówienie w sklepie?
    Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia, klikając przycisk “Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia, kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś, zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie będzie zarejestrowane, a Ty zostaniesz:
    • poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem tradycyjnym; wpłaty należy dokonać na numer konta MBank 91 1140 1094 0000 4174 3500 1010
    • przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (Przelewy24); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu, potwierdzającym,
    • poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia, jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
    Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?
    Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Ze względu na natychmiastową realizację zamówień, modyfikacja złożonego zamówienia często nie jest możliwa. Jednakże Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży na zasadach określonych w zakładce zwroty i reklamacje. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.
    W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?
    Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Złóż zamówienie”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.
    Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?
    Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.
  3. 3. DOSTAWA

    Jakie są koszty i czas dostawy?
    Koszty i czas dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy oraz formy płatności. Zamówienia z formą płatności: karta kredytowa, płatność online i płatność za pobraniem przekazywane są do realizacji natychmiast po złożeniu zamówienia. Zamówienia z formą płatności przelew tradycyjny, przekazywane są do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
    Koszty dostawy:
    • kurier GLS: 11,00 PLN,
    • punkty odbioru GLS: 11,00 PLN,
    • kurier GLS pobranie: 20,00 PLN,
    • paczkomaty InPost 24/7: 13,00 PLN,
    • kurier Inpost: 14,00 PLN,
    • kurier Inpost pobranie: 20,00 PLN.
    • Czas dostawy to 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki.
    Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
    Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy, w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
    Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
    W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej GLS lub Inpost, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy, który wybrałeś, informacje znajdziesz wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie GLS/Inpost. Możesz sprawdzać o każdej porze, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
    Czy mogę odebrać zamówienie w stacjonarnym salonie BIALCON?
    W tym momencie nie ma takiej możliwości. Zapisz się do naszego Newslettera, a poinformujemy Cię, gdy taka forma dostawy będzie możliwa.
    Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?
    Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.
    Co mam zrobić, jeśli zamówienie ma “status wysłane”, a od dłuższego czasu nie dostarczono mi przesyłki?
    Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.
    Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
    Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz druk zwrotu towaru.
  4. 4. Formy płatności

    Dostępne rodzaje płatności to:
    • PŁATNOŚĆ ONLINE (Przelewy24, PayPo, Blik) – płatności wykonywane za pośrednictwem systemu płatności internetowych Przelewy24. Dzięki szybkim płatnościom zyskujesz komfort, że płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób. Dzięki temu, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności zawsze dotrą do odbiorcy. Wybierając płatność online możesz również skorzystać z płatności odroczonej PayPo oraz przelewu Blik
    • PŁATNOŚĆ PRZELEWEM TRADYCYJNYM – tradycyjny rodzaj płatności umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia!
    • PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ – transakcje dokonywane za pośrednictwem Przelewy24 obsługują następujące rodzaje kart: Visa, MasterCard/EuroCard, Diners Club, PolCard, PBK oraz JCB. Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie wybrania metody płatności kartą i zatwierdzenia jej. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty kredytowej. Dane Twojej karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki tak wysokiemu standardowi bezpieczeństwa oraz systemom płatności Przelewy24, zakupy w sklepie internetowym bialcon.pl za pomocą karty kredytowej, są zawsze bezpieczne
    • PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE – jeżeli wolisz zapłacić gotówką, zawsze możesz zamówić paczkę i opłacić ją u kuriera.
  5. 5. Zwroty i reklamacje

    Czy produkty BIALCON są objęte gwarancją, jeśli tak, to ile ona trwa?
    Tak, wszystkie produkty marki BIALCON objęte są dwuletnią gwarancją.
    Czy w bialcon.pl mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
    Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Bialcon S.A. ul. Celników Polskich 14, 21-500 Biała Podlaska lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy za pośrednictwem BOK. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.
    Z jakimi kosztami wiąże się zwrot towaru?
    Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Zwracamy koszt całej zapłaconej przez Ciebie kwoty (ceny towaru oraz kosztu wysyłki w przypadku gdy zwracane jest całe zamówienie ) Szczegóły dostępne w regulaminie.
    Jak mogę złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar posiada wady?
    Wystarczy, że odeślesz do nas reklamowany asortyment z krótkim opisem wady i swoimi danymi kontaktowymi. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
    Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
    Taką sytuację należy niezwłocznie zgłosić, dzwoniąc pod numer naszej infolinii. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy. W takiej sytuacji koszt dostawy poniesie sklep.
    Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?
    Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu sklep ma 14 dni kalendarzowych.
    W jaki sposób mogę sprawdzić status zwrotu lub reklamacji?
    Bieżących informacji dotyczących reklamacji, udzieli konsultant pod numerem naszej infolinii. Należność za zwrot zostanie zwrócona w przeciągu 14 dni na wskazany numer konta w przypadku płatności za pobraniem i przelewem tradycyjnym. W przypadku płatności online należność zwrócimy na numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność.
  6. 6. Moje konto

    Co mam zrobić, jeśli mam już konto w bialcon.pl, ale nie mogę się zalogować?
    Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij w link “Nie pamiętasz hasła?” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto – prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.
    Czy może się zdarzyć, że moje konto użytkownika zostanie zablokowane?
    Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację.
    Czy moje dane, które podaje w trakcie składania zamówienia są bezpieczne?
    Tak, Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi zabezpieczenie wysokiej klasy. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta, a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.
  7. 7. Kontakt z obsługą klienta

    W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
    Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii (83) 411-54-11. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep-online@bialcon.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.
    W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi?
    Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 pod numerem infolinii (83)411-54-11 lub adresem e-mail: sklep-online@bialcon.pl